Smaki Swiata
Promocja! 2017-10-21 | 5 SPOTKAŃ - KURS CUKIERNICZY II STOPNIA :: 1 275,00 zł ::.
Wybierz kategorię
Sushi (166)
Przyprawy (149)
W czym możemy pomóc?
Masala Smaki Świata
www.masala.com.pl
Tel.: 22 299 28 71
Gsm: 660 976 792

info@masala.com.pl


Sklep Stacjonarny:

"Skład Bananów"
ul. Postępu 5
02-676 Warszawa
Pn-Pt 11-20
Sb 11-16

Masala Skład Bananów

Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Producent
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Najnowsze Przepisy Kulinarne
Regulamin sklepu.
OGÓLNE WARUNKI UMÓW ZAWIERANYCH ZE SKLEPEM MASALA.COM.PL (Obowiązuje od dnia 25.12.2014 r.)


I. Postanowienia ogólne; definicje
II. Towary
III. Usługi
IV. Zamawianie Towarów i Usług
V. Formy płatności
VI. Dostawa i transport zamówionych Towarów
VII. Jakość Towarów i Usług
VIII. Umowy zawierane na odległość
IX. Świadczenie usług drogą elektroniczną
X. Ochrona danych osobowych
XI. Postanowienia końcowe

POLITYKA PRYWATNOŚCI


I. Gromadzenie danych
II. Odnośniki do innych stron
III. Ochrona prywatnosci osób niepełnoletnich
IV. Zabezpieczenia
V. Rezygnacja lub zawieszanie uslug i modyfikacja danych.
VI. Anonimowość

REGULAMIN obowiązujący do dnia 24.12.2014r.

OGÓLNE WARUNKI UMÓW ZAWIERANYCH ZE SKLEPEM MASALA.COM.PL

 


I. Postanowienia ogólne; definicje

1. Niniejsze Ogólne Warunki Umów Zawieranych Ze Sklepem masala.com.pl (dalej OWU lub Regulamin) mogą być stosowane w stosunkach prawnych między Izabelą Zielską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ISK Izabela Zielska, ul. Postępu 5, 02-676 Warszawa, numer NIP 113 274 45 48, numer REGON 146452921, w których ww. przedsiębiorca jest zleceniobiorcą (dostawcą usług) lub sprzedawcą.
2. Zawierając umowę ze Sprzedawcą, Klient akceptuje postanowienia niniejszego OWU.
3. OWU stanowi także regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz regulamin sklepu internetowego, działającego pod adresem www.masala.com.pl.
4. Użyte w OWU określenia oznaczają:
a) Sprzedawca – Izabela Zielska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ISK Izabela Zielska, ul. Postępu 5, 02-676Warszawa, numer NIP 113 274 45 48, numer REGON 146452921;
b) Sklep – sklep internetowy, prowadzony w formie strony internetowej, dostępnej pod adresem www.masala.com.pl i na jej podstronach;
c) Towary – rzeczy ruchome, których opisy i fotografie dostępne są na stronach Sklepu. Kwoty wyrażone w złotych polskich lub w innej walucie, podane przy opisie Towarów nie stanowią oferty Sprzedawcy, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy;
d) Usługi – oferowane odpłatnie przez Sprzedawcę usługi (polegające zwłaszcza na prowadzeniu szkoleń gastronomicznych), których opisy znajdują się na stronach Sklepu. Kwoty wyrażone w złotych polskich lub w innej walucie, podane przy opisie Usług nie stanowią oferty Sprzedawcy, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy;
e) Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, składający za pośrednictwem strony Sklepu ofertę nabycia Towarów lub Usług. Złożenie przez Klienta oferty nabycia Towaru lub Usługi nie jest równoznaczne z zawarciem umowy ze Sprzedawcą. Dane podane przez Klienta muszą być prawdziwe oraz muszą to być dane Klienta (podawanie cudzych lub wymyślonych danych jest niedopuszczalne);
f) Cena – zaoferowana przez Klienta i przyjęta (zaakceptowana) przez Sprzedawcę kwota w złotych polskich lub w innej walucie, którą Klient jest zobowiązany uiścić celem dostawy Towaru lub świadczenia na jego rzecz zamówionej Usługi. Jeżeli jest to wymagane przez charakter świadczenia Sprzedawcy, łączna Cena za zamówione Towary lub Usługi może być powiększona o dodatkowe koszty (zwłaszcza koszty dostawy Towarów) – o kosztach takich Klient zostanie powiadomiony przez zawarciem umowy;
g) Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną – świadczone przez Sprzedawcę usługi, o których mowa w art. 2 pkt 2) ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.), polegające w szczególności na:
- udostępniania Klientom stron i podstron Sklepu,
- umożliwienia Klientom tworzenia i zarządzania kontem w Sklepie (Konto Klienta),
- przesyłania oferty handlowej Klientom i innym osobom, które wyrażą na to zgodę (newsletter/subskrypcja).

II. Towary

1. Wszystkie Towary znajdujące się na stronie Sklepu oznaczone są kwotą wyrażoną w złotych polskich lub w innej walucie, która stanowi element wyrażanego przez Sprzedawcę zaproszenia do zawarcia umowy oraz oferty Klientów.
2. Wszystkie proponowane za pośrednictwem Sklepu Towary są fabrycznie zapakowane, posiadają wszystkie wymagane atesty i są legalnie wprowadzone do obrotu w Polsce, chyba że opis Towaru wyraźnie stwierdza odstępstwo od tych zasad. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towarów wolnych od wad.
3. Niektóre z oferowanych przez Sklep Towarów mogą być czasowo niedostępne w magazynie Sprzedawcy. W przypadku złożenia przez Klienta oferty ich nabycia, Sprzedawca poinformuje o ich tymczasowej niedostępności oraz przedstawi orientacyjny termin dostarczenia ich do Klienta.
4. W przypadku części Towarów (mało popularnych, to jest rzadko sprzedawanych przez Sprzedającego) Sprzedawca przed przyjęciem ofert Klienta może zastrzec, iż dostawa Towaru będzie zrealizowana dopiero po wpłacie zaliczki w wysokości 30% wartości zamówionego Towaru. Każdorazowo taka konieczność zostanie przedstawiona Klientowi przed zawarciem umowy.

III. Usługi

1. Oprócz sprzedaży Towarów, Sprzedawca świadczy także Usługi, polegające w szczególności na wykonywaniu szkoleń gastronomicznych na rzecz Klientów.
2. Opisy Usług, których świadczenie Sprzedawca proponuje Klientom znajdują się na stronach Sklepu i określają przynajmniej dokładne określenie rodzaju Usługi (tematykę szkolenia) oraz termin i miejsce ich świadczenia (realizacji szkolenia). Wszystkie Usługi, znajdujące się na stronie Sklepu oznaczone są ponadto kwotą wyrażoną w złotych polskich lub w innej walucie, która stanowi element wyrażanego przez Sprzedawcę zaproszenia do zawarcia umowy oraz element oferty Klientów.
3. Płatność za Usługi dokonywana jest z góry w pełnej wysokości Ceny Usługi. Jeżeli nie doszło do uzgodnienia Ceny (to jest Sprzedawca nie przyjął złożonej przez Klienta oferty świadczenia Usług na rzecz Klienta), Klient może – celem „rezerwacji miejsca” – dokonać zapłaty na rzecz Sprzedawcy kwoty widniejącej na stronie Sklepu przy opisie Usługi. Dokonanie przez Klienta płatności nie jest równoznaczne z akceptacją (przyjęciem) przez Sprzedawcę oferty złożonej przez Klienta.
4. Sprzedawca oferuje Usługi w ograniczonych ilościach (ograniczona ilość uczestników każdego szkolenia). Świadczenie Usług następować będzie według kolejności otrzymania przez Sprzedawcę Ceny w pełnej wysokości, przy czym w razie przyjęcia przez Sprzedawcę oferty Klienta i dokonania płatności za Usługę celem „rezerwacji miejsca” za moment otrzymania przez Sprzedawcę Ceny uważa się moment otrzymania płatności celem „rezerwacji miejsca”.
5. Jeżeli Sprzedawca nie zaakceptował oferty Klienta, który dokonał płatności celem „rezerwacji miejsca”, Sprzedawca poinformuje Klienta o odrzuceniu jego oferty oraz zwróci otrzymaną płatność (bez odsetek) na rachunek bankowy Klienta. Informacja o odrzuceniu oferty nastąpi niezwłocznie; zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania o odrzuceniu oferty.
6. Jeżeli szczegółowy rodzaj Usługi (tematyka szkolenia) lub termin i miejsce świadczenia Usługi (realizacji szkolenia) ma ulec zmianie, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klientów. W takiej sytuacji Klient ma prawo zrezygnować z zamówionej Usługi bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ani odpowiedzialności. Powyższe stosuje się analogicznie także wtedy, jeżeli z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy Usługa nie może być świadczona.
7. Ponieważ świadczenie Usług wymaga zakupu materiałów niezbędnych do ich świadczenia, Klient wraz ze Sprzedawcą postanawiają, że świadczenie Usług rozpoczyna się z chwilą zakupu przez Sprzedawcę wymaganych materiałów (złożenia przez Sprzedawcę i dostawcę materiałów zgodnych oświadczeń woli co do zakupu materiałów), jednak w żadnym razie nie później niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem świadczenia Usługi. Rezygnacja ze świadczenia Usługi (dokonana pod jakimkolwiek tytułem prawnym) po tym terminie nie jest możliwa. Klient może jednak – za zgodą Sprzedawcy – zbyć przysługujące mu uprawnienie do odbioru Usługi (udziału w szkoleniu) na rzecz innej pełnoletniej osoby fizycznej.
8. Wiedza przekazywana Klientom w trakcie świadczenia Usług stanowi know-how przedsiębiorstwa Sprzedawcy, z którego Klienci mogą nieodpłatnie korzystać, lecz nie wolno im przekazywać jej dalej (także nieodpłatnie) – pod rygorem naprawienia wynikłej stąd szkody.
9. Wszelkie przekazane Klientom materiały szkoleniowe stanowią przedmiot ochrony prawa autorskiego, a prawa własności intelektualnej do nich przysługują Sprzedawcy. Naruszenie praw własności intelektualnej Sprzedającego będzie ścigane i egzekwowane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

IV. Zamawianie Towarów i Usług

1. Klienci mogą składać oferty nabycia Towarów lub Usług za pomocą specjalnego formularza umieszczonego na stronie Sklepu, bądź, w szczególnych przypadkach, telefonicznie pod nr tel. 660 976 792 lub (0-22) 394 95 82 oraz e-mailem, wysłanym na adres info@masala.com.pl.
2. W ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Klienta oferty nabycia Towaru lub Usługi Sprzedawca skontaktuje się (drogą telefoniczną lub elektroniczną) z Klientem, aby zaakceptować (przyjąć) lub odrzucić ofertę Klienta i uzgodnić szczegóły transakcji.
3. W przypadkach, gdy nie można skontaktować się z Klientem z powodu okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (np. błędnie podany numer telefonu bądź adres e-mail Klienta), złożona przez Klienta oferta nabycia Towarów lub Usług zostanie odrzucona przez Sprzedawcę.
4. Złożenie przez Klienta oferty nabycia Towarów lub Usług rodzi po stronie Sprzedającego prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.). Dane zbierane są wyłącznie w celu zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o zasadach zbierania i przetwarzania danych przez Sprzedawcę można znaleźć pkt IX Regulaminu oraz w dziale Polityka Prywatności.
5. Klient upoważnia Sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez konieczności podpisywania jej przez Klienta.
6. Zawarcie umowy sprzedaży (w odniesieniu do Towarów) lub umowy o świadczenie usług (w odniesieniu do Usług) następuje w chwili przyjęcia (zaakceptowania) oferty Klienta przez Sprzedawcę.

V. Formy płatności

1. Cenę za zamówione Towary lub Usługi (a także płatność za „rezerwację miejsca”, o której mowa w pkt III.3) może być uiszczona poprzez:
a. płatność gotówkową (przy odbiorze Towarów);
b. przelew bankowy na konto Sprzedającego nr 93 1140 2004 0000 3402 7460 5978 w banku mBank ;
c. system PayU:
kartą płatniczą VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
kartą płatniczą VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
szybkim przelewem z mBanku mTransfer
szybkim przelewem z MultiBanku MultiTransfer
szybkim przelewem z Inteligo Intelipay
szybkim przelewem z BZWBK Przelew24
szybkim przelewem z Nordea Płać z Nordea
szybkim przelewem z PKO Inteligo Płacę z PKO Inteligo
szybkim przelewem z BPH Przelew z BPH
szybkim przelewem z ING (Bank Śląski) Przelew z ING

2. Do płatności za Usługi nie stosuje się sposobu płatności, określonego w ust. 1 lit. a. powyżej. Wyjątek ten nie ma zastosowania, jeżeli Klient nabywa zaproszenie („voucher”) na szkolenie – w takim przypadku odpłatność za świadczenie Usług może nastąpić także w formie gotówkowej.
3. Jeżeli postanowienia niniejszego Regulaminu nie stanowią inaczej, jakikolwiek zwrot płatności na rzecz Klienta następuje w taki sam sposób, w jaki nastąpiła płatność, a jeżeli jest to niemożliwe – przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Sprzedawca i Klient mogą porozumieć się co do innego sposobu zwrotu płatności.
4. Jeżeli zwrotu nie można dokonać z powodu okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (zwłaszcza niemożność skontaktowania się z Klientem) Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienie w zwrocie płatności na rzecz Klienta.
5. Niezależnie od wybranego sposobu płatności i dostawy, Sprzedawca pozostaje właścicielem Towarów aż do momentu uiszczenia przez Klienta całkowitej Ceny za dostarczone Towary (wraz z kosztami przesyłki i innymi kosztami).

VI. Dostawa i transport zamówionych Towarów

1. Na termin dostawy zamówionych Towarów do Klienta składają się:
a. okres kompletacji zamówienia (złożenie oferty przez Klienta, przyjęcie oferty przez Sprzedawcę oraz – jeżeli wynika to z wyboru Klienta lub wymogu Sprzedającego - płatność), oraz
b. czas dostarczenia zamówionych Towarów do Klienta.
2. O terminie dostawy Klient zostaje powiadomiony najpóźniej w chwili zawierania umowy ze Sprzedawcą. W normalnym toku postępowania łączny termin dostawy zamówionych Towarów do Klienta zamyka się w przedziale czasowym do 5 dni roboczych. Termin ten może się zmienić (wydłużyć), zwłaszcza na skutek:
a. opóźnianiu się przez Klienta z zapłatą za zamówione Towary;
b. tymczasowy brak w magazynie Sprzedawcy zamówionego Towaru;
c. konieczność sprowadzenia Towaru na specjalne życzenia Klienta;
d. działań podmiotów trzecich, za których działanie i zaniechanie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (zwłaszcza bezpośredniego dostawcy Towarów do Klienta). W przypadku wydłużenia terminu dostawy Sprzedawca poinformuje Klienta o proponowanym terminie dostawy Towarów.
3. Jeżeli Klient wybrał sposób płatności inny niż płatność przy odbiorze, wysyłka zamówionego Towaru następuje po zapłacie całkowitej Ceny za zamówione Towary (powiększoną o ewentualne koszty wysyłki lub inne koszty).
4. Dostawy realizowane są na terenie całej Polski poprzez:
a. firmę Poczta Polska S.A., zgodnie z jej cennikiem:
b. firmę kurierską Siódemka. zgodnie z jej cennikiem:
c. transportem własnym Sprzedawcy (wyłącznie na terenie Miasta Warszawa) w cenie 20 zł.
5. Towary (produkty) świeże i mrożone dostarczane są na terenie całej polski tylko za pośrednictwem dostawców, o których mowa w ust. 4 lit. b i c powyżej.
6. Klient odbierając zamówione Towary jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, a także czy jest zgodna z umową. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas transportu, obowiązkiem Klienta jest spisanie w obecności pracownika dostarczającego przesyłkę "Protokołu uszkodzenia towaru w transporcie".
7. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku. Wyjątkiem są Towary (produkty) świeże i mrożone, które wysyłane są wyłącznie w środy.
8. Jeżeli Klientem jest podmiot inny niż konsument, wszelkie ryzyka związane z utratą przesyłki przechodzą na Klienta z chwilą przekazania przesyłki dostawcy.

VII. Jakość Towarów i Usług

1. Wszystkie Towary objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne, udzieloną przez producenta Towarów.
2. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych otrzymanego Towaru, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą na adresy podane wyżej. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie.
3. Jeżeli Towar objęty jest gwarancją producenta, Sprzedawca dołącza do zakupionego Towaru dokument gwarancyjny.
4. Jeżeli Klientem jest podmiot inny niż konsument, Klient i Sprzedawca postanawiają, że przepisy Kodeksu cywilnego, odnoszące się do rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy nie będą miały zastosowania.
5. Postanowienie ust. 3 nie stoi w sprzeczności z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

VIII. Umowy zawierane na odległość

1. Postanowienia niniejszego punktu OWU mają zastosowanie, jeżeli spełnione są łącznie następujące przesłanki (okoliczności):
a. Klientem jest konsument oraz
b. umowa zostaje zawarta na odległość (to jest bez jednoczesnej fizycznej obecności Sprzedawcy i Klienta, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość).
2. Na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) konsument może bez podania przyczyn odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia dostawy Towarów do konsumenta. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość konsument może złożyć przy wykorzystaniu wzoru odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ww. ustawy o prawach konsumenta . POBIERZ
3. W razie odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, a to, co strony (Sprzedawca i Klient będący konsumentem) świadczyły, ulega zwrotowi – z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwraca koszty dostawy Towarów tylko do wysokości równej najtańszemu zwykłemu sposobowi dostarczenia Towarów.
4. Zwrot Towarów na rzecz Sprzedawcy powinien nastąpić w pierwszym możliwym terminie, w żadnym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot Towarów powinien nastąpić w stanie niezmienionym ponad korzystanie z Towarów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów – w przeciwnym razie konsument ponosi względem Sprzedawcy odpowiedzialność za pogorszenie Towarów. Wraz z Towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zakup Towaru (paragon, rachunek, fakturę VAT etc.). Koszty zwrotu Towarów do Sklepu pokrywa konsument.
5. Sprzedawcy pozostaje prawo wstrzymania zwrotu.płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy lub dowodu jej odesłania.
6. Sprzedawca informuje, iż na mocy art. 38 ww. ustawy o prawach konsumenta od niektórych umów zawieranych na odległość nie można odstąpić na podstawie przepisów tej ustawy. Dotyczy to w szczególności takich umów:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz (Towar) ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz (Towar) dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy (Towary), które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
d. o świadczenie usług m.in. w zakresie gastronomii lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
7. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych otrzymanego Towaru, Klient powinien przesłać reklamację na podany wyżej adres Sprzedawcy. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie.
8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę usunie.
9. Realizacja uprawnień wskazanych w ust. 6 i 7 nie wyłącza możliwości realizacji innych roszczeń, przewidzianych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
10. Stosowanie postanowień niniejszego punktu Regulaminu nie wyłącza stosowania pozostałych jego postanowień.

IX. Świadczenie usług drogą elektroniczną

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną:
a. udostępnianie Klientom stron i podstron Sklepu,
b. umożliwienie Klientom tworzenia i zarządzania kontem w Sklepie (Konto Klienta),
c. przesyłanie oferty handlowej Klientom i innym osobom, które wyrażą na to zgodę (newsletter/subskrypcja).
2. Zakres Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną przez Sprzedawcę obejmuje:
a. dla usługi wskazanej w ust. 1 lit. a. powyżej – tworzenie strony i podstron Sklepu oraz umieszczenie jej w publicznie dostępnych zasobach sieci Internet, tak aby każdy zainteresowany użytkownik sieci mógł uzyskać dostęp do zawartości strony i podstron Sklepu w dowolnym momencie;
b. dla usługi wskazanej w ust. 1 lit. b. powyżej – umożliwienie Klientom stworzenia Konta Klienta, które umożliwiać i usprawniać będzie zakupy w Sklepie poprzez zapamiętanie danych Klienta (w tym danych do wysyłki, danych kontaktowych etc.), udostępnienie Klientowi historii jego wcześniejszych zakupów etc. W ramach stworzonego Konta Klient ma ponadto możliwość zmiany danych, zapisanych w systemie. Rezygnacja z prowadzenia Konta Klienta jest możliwa w każdym momencie bez ograniczeń;
c. dla usługi wskazanej w ust. 1 lit. c. powyżej – przesyłanie Klientom oraz innym osobom, które wyraziły na to zgodę, informacji handlowej o Towarach i Usługach (w tym o nowych Towarach i Usługach), które można zamówić u Sprzedawcy. Rezygnacja z otrzymywania newslettera (subskrypcji) jest możliwa w każdym momencie bez ograniczeń.
3. Adres e-mail, podany przez Sprzedawcę jako adres do składania zamówień jest jednocześnie adresem do kontaktu ze Sprzedawcą.
4. W celu prawidłowego korzystania przez Klienta ze Sklepu i innych oferowanych przez Sprzedawcę Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną konieczne jest spełnienie poniższych warunków technicznych:
a. dostęp do sieci Internet;
b. przeglądarka internetowa z włączoną obsługa plików cookies;
c. aktywne konto e-mail.
5. Dostęp do Sklepu lub świadczenie innych Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną może być bez uprzedniego powiadomienia chwilowo zawieszony z różnych przyczyn. Sprzedawca nie daje gwarancji dostępu do Sklepu, w tym dostępu niezakłóconego i wolnego od błędów. Co pewien czas Sprzedawca może zawiesić lub ograniczyć dostęp do Sklepu, zwłaszcza w celu przeprowadzenia jej napraw, konserwacji oraz wprowadzenia nowych rozwiązań.
6. Klientowi nie wolno podejmować działań niezgodnych z przepisami prawa, w szczególności:
a. dostarczać treści o charakterze bezprawnym,
b. wpływać na funkcjonowanie Sklepu,
c. naruszać dóbr osobistych innych Klientów, Sprzedawcy, jego pracowników oraz osób trzecich.
7. Na nieprawidłowe świadczenie przez Sprzedawcę Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną Klient może złożyć reklamację do Sprzedawcy, wysłaną na adres e-mail Sprzedawcy, podany wyżej. Reklamacja powinna przedstawiać podstawę faktyczną jej wniesienia (wskazanie, na co Klient składa reklamację). Sprzedawca rozpatruje reklamacje według kolejności ich wpływu i niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Rozpatrzenie reklamacji w sposób odmienny od oczekiwań Klienta nie pozbawia Klienta uprawnień przewidzianych w przepisach prawa.
8. W celu zapewnienia pełnej funkcjonalności Sklepu (w tym możliwości utworzenia i korzystania z Konta Klienta) Sklep może zapisywać niewielkie pliki (cookies) na komputerze lub innym urządzeniu końcowym Klienta oraz uzyskiwać do nich dostęp.
9. O stosowaniu cookies oraz o możliwości wyłączenia ich stosowania za pomocą ustawień przeglądarki internetowej Klienta zostaje on powiadomiony przy pierwszym wejściu na stronę Sklepu.
10. Cookies mogą zostać wykorzystane także w celu zapamiętania, czy Klient wyraził zgodę na stosowanie plików cookies.
11. Uznaje się, że utworzenie Konta Klienta lub wyłączenie informacji, o której mowa w ust. 9 stanowi wyrażenie przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie plików cookies. Za wyrażenie zgody na przetwarzanie plików cookies uznaje się też skonfigurowanie przez Klienta przeglądarki internetowej w taki sposób, że akceptuje pliki cookies pochodzące ze strony Sklepu.
12. Sposób wyłączenia stosowania cookies w przeglądarce internetowej Klienta zależy od stosowanej przez Klienta przeglądarki internetowej. W celu uzyskania dokładnych informacji dotyczących tej procedury, Klient powinien odwiedzić stronę internetową twórcy (producenta) przeglądarki internetowej lub skontaktować się z nimi w inny sposób.
13. Przetwarzane przez Sklep cookies nie zawierają danych osobowych Klientów.
14. Przechowywanie cookies na urządzeniu końcowym Klienta nie powoduje zmian w tym urządzeniu ani w oprogramowaniu na nim zainstalowanym.

X. Ochrona danych osobowych


1. Sprzedawca jest Administratorem Danych Osobowych Klientów.
2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w oparciu o okoliczności przewidziane w art. 23 ust. 1 pkt 1) oraz 3) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.).
3. Sprzedawca zbiera dane osobowe Klientów w celu zawarcia i realizacji umowy, a jeżeli Klient wyrazi taką zgodę – także w celach marketingowych.
4. Sprzedawca informuje, że dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom trzecim związanym z realizacją umowy, w szczególności z podmiotami obsługującymi płatności (pkt V Regulaminu) oraz dostarczającymi zamówione Towary do Klienta (pkt VI Regulaminu).
5. Sprzedawca niniejszym informuje Klientów, że każdy z nich ma prawo dostępu do treści jego danych osobowych, przetwarzanych przez Sprzedawcę, oraz do ich poprawiania. Sprzedawca informuje też, że Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania ich danych osobowych.
6. Sprzedawca niniejszym informuje, iż podawanie danych osobowych przez Klientów ma charakter dobrowolny, przy czym podanie tych danych osobowych przez Klientów jest niezbędne w celu dostarczenia im zamówionych Towarów lub świadczenia Usług na ich rzecz.
7. Przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę następuje w zbiorze danych osobowych. Zbiór danych osobowych został zgłoszony do Ogólnokrajowego Rejestru Zbioru Danych Osobowych, prowadzonego przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
8. W trosce o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych (zwłaszcza w celu zabezpieczenia danych osobowych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją) oraz w celu wykonania zobowiązań nałożonych na administratora danych osobowych przepisami ww. ustawy o ochronie danych osobowych, Sprzedawca opracował i wdrożył dokumentację przewidzianą rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024).

XI. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu.
2. Regulamin może ulec zmianie. W takim przypadku Klienci posiadający Konto Klienta zostaną powiadomieni o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany przy zakładaniu Konta Klienta.
3. Wszelkie materiały zamieszczone na stronach Sklepu stanowią przedmiot praw własności intelektualnej, przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, które upoważniły Sprzedawcę do korzystania z tych materiałów. Kopiowanie bądź cytowanie jakichkolwiek materiałów pochodzących ze strony Sklepu stanowi naruszenie prawa i będzie ścigane i egzekwowane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa
4. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygnięciem wszelkich sporów powstałych na gruncie stosowania niniejszego Regulaminu oraz zawartych na jego podstawie umów jest prawo polskie.
5. Wszelkie spory z Klientem niebędącym konsumentem, mogące wyniknąć w związku z realizacją, brakiem realizacji bądź wadliwą realizacją umowy zawartej ze Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla głównego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.

REGULAMIN obowiązujący do dnia 24.12.2014r.

I. Strony transakcji
II. Oferta sklepu
III. Skladanie zamówien
IV. Formy płatnosci
V. Gwarancja
VI. Dostawy, transport i przyjecie zamówionego towaru
VII. Gwarancja, reklamacje i zwroty
VIII. Postanowienia końcowe

POLITYKA PRYWATNOŚCI

I. Gromadzenie danych
II. Odnośniki do innych stron
III. Ochrona prywatnosci osób niepełnoletnich
IV. Zabezpieczenia
V. Rezygnacja lub zawieszanie uslug i modyfikacja danych.
VI. Anonimowość

 

REGULAMIN

 



I. Strony transakcji

1. Nabywcą w sklepie internetowym może być prawna lub osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat.
2. Właścicielem sklepu www.masala.com.pl jest firma ISK Izabela Zielska - ul. Wołodyjowskiego 47, 02-724 Warszawa, zwana w dalszej części niniejszego regulaminu - "Masala"

II. Oferta sklepu

1. Wszystkie towary znajdujące się na naszej stronie (www.masala.com.pl) posiadają cenę wyrażoną w polskich złotych wraz z podatkiem VAT.
2. Wszystkie proponowane przez nas produkty są fabrycznie zapakowane, posiadają wszystkie wymagane atesty i są legalnie wprowadzone do obrotu w Polsce, chyba że opis przedmiotu wyraźnie stwierdza odstępstwo od tych zasad.
3. Niektóre z oferowanych przez nasz sklep produktów mogą nie być czasowo dostępne, dlatego w przypadku ich zamówienia zostaną Państwo o tym poinformowani przez naszych przedstawicieli.

III. Składanie zamówień

1. Zamówienie może być złożone za pomocą specjalnego formularza umieszczonego na naszej stronie internetowej, bądź, w szczególnych przypadkach, telefonicznie pod nr tel. 660 976 792 /nr tel. (0-22) 394 95 82 lub email-em info@masala.com.pl .
2. W ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia skontaktuje się z Państwem drogą telefoniczną lub elektroniczna nasz przedstawiciel, aby potwierdzić zamówienie i uzgodnić szczegóły transakcji.
3. W przypadku, gdy nie można skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia zamówienia (np. błędnie podany numer telefonu bądź adres), zamówienie zostanie anulowane w terminie 5 dni roboczych.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę "Masala" danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz.883.) Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Więcej informacji o zasadach zbierania i przetwarzania danych przez firmę "Masala" można znaleźć w dziale Polityka Prywatności?
5. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest jednocześnie wyrażeniem zgody na wystawianie faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu,
6. W przypadku towarów mało popularnych zamówienie może być zrealizowane dopiero po wpłacie zaliczki w wysokości 30% wartości towaru. Każdorazowo taka konieczność zostanie Nabywcy przedstawiona w potwierdzeniu zamówienia.
7. Z chwila potwierdzenia przez pracownika sklepu internetowego przyjęcia zamówienia, dochodzi do zawarcia pomiędzy sklepem www.masala.com.pl, a Nabywcą umowy sprzedaży towaru.

IV. Formy płatności

1. Należność można uregulować korzystając z poniższych form:
a. rozliczenie gotówkowe ? płatność przy odbiorze towaru.
b. przelew bankowy. Towar zostanie wysłany do Nabywcy w dniu wpłynięcia płatności na konto ?Masala?.
c. Zapłata poprzez system płatności.pl

kartą płatniczą VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
szybkim przelewem z mBanku mTransfer
szybkim przelewem z MultiBanku MultiTransfer
szybkim przelewem z Inteligo Intelipay
szybkim przelewem z BZWBK Przelew24
szybkim przelewem z Nordea Płać z Nordea
szybkim przelewem z PKO Inteligo Płacę z PKO Inteligo
szybkim przelewem z BPH Przelew z BPH
szybkim przelewem z ING (Bank Śląski) Przelew z ING



V. Gwarancja

1. Każdy oferowany przez nas produkt jest objęty rękojmią producenta. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności pomiędzy otrzymanym a zamówionym towarem, należy skontaktować się z ?Masala?. Reklamacja zostanie rozpatrzona bezzwłocznie. W przypadku uznania zasadności reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy. W przypadku niemożności wymiany wadliwego towaru na towar bez wad Nabywca może wybrać inny towar z oferty Masala o tej samej wartości lub otrzymać zwrot kwoty zapłaconej za wadliwy towar.
2. Z chwilą zapłaty oraz pokwitowania odbioru przesyłki wszelkie prawa własności do niej przechodzą na Klienta. Dotyczy to również ryzyka związanego z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a szczególnie ryzyka utraty lub uszkodzenia.

VI. Dostawy, transport i przyjęcie zamówionego towaru

1.Składowymi "Terminu Dostawy" są: okres kompletacji zamówienia (złożenie zamówienia, potwierdzenie, płatność) oraz czas dostarczenia. (TD = OKZ + CD). Określenie "Termin Dostawy" oznacza przedział czasowy do 5 dni roboczych. Wyjątkiem są produkty, których okres kompletacji zamówienia może się przedłużyć z powodu niedostępności produktów w magazynach partnerów handlowych firmy "Masala" lub sprowadzane są na specjalne życzenie Nabywcy. W takim przypadku pracownik firmy "Masala" poinformuje Nabywcę o proponowanym terminie dostawy produktu.
2. Dostawy realizowane są na terenie całej Polski poprzez firmę 'Poczta Polska', firmę kurierską Patron Service według jej cennika lub transportem własnym firmy Masala na terenie Warszawy w cenie 15 zł. Wyjątkiem od tej reguły są produkty świeże i mrożone, które dostarczane są tylko na terenie Warszawy i okolic, poprzez firmę kurierską Gepard Express lub Transportem własnym firmy Masala.

KOSZTY PRZESYŁKI - POCZTA POLSKA

Waga przesyłki Przelew na konto Pobranie
do 0,5 kg 11 zł 13,5 zł
do 1 kg 11 zł 15,5 zł
ponad 1 kg do 2 kg 13 zł 17 zł
ponad 2 kg do 5 kg 14,5 zł 19 zł
ponad 5 kg do 10 kg 20,5 zł 26 zł
ponad 10 kg do 15 kg 25 zł 30 zł
ponad 15 kg do 20 kg 35 zł 40 zł
ponad 20 kg do 30 kg 43 zł 50 zł

PRZESYŁKI KURIERSKIE - FIRMA Patron Service

do 30 kg 19,50 zł 23,50 zł
ponad 30 kg do 60 kg 30.00 zł 34.00 zł


3. Nabywca odbierając przedmiot zamówienia jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika dostarczającego przesyłkę "Protokołu uszkodzenia towaru w transporcie".
4. Przesyłki wysyłane są we wtorki, czwartki i soboty. Wyjątkiem są produkty świeże i mrożone, które dostarczane są w dniu odbioru produktów z magazynów partnerów handlowych firmy ?Masala?. Termin dostawy jest ustalany indywidualnie z Nabywcą.

VII. Gwarancja, reklamacje i zwroty


1. Zawartość internetowego sklepu , nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 543.
2. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.
3. Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producenta.
4. Sklep internetowy , nie wypożycza oferowanych towarów do testowania i z tego powodu klient nie może odstąpić od umowy kupna.
5. Składając zamówienie klient akceptuje powyższy regulamin
6. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, otwarty czy tez skonsumowany. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.




 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 



Firma Masala przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwis www.masala.com.pl, ograniczając wykorzystywanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia naszym klientom usług na najwyższym poziomie.

Poniżej prezentujemy wyczerpujące zasady zbierania i przechowywania danych o naszych klientach oraz zasady prezentacji danych podmiotom trzecim. Jednakże gwarantujemy Państwu, że żadne informacje nie są przekazywane innym podmiotom w celu ich wtórnego wykorzystania.

Jeśli w poniższej deklaracji o ochronie prywatności brakuje interesujących Państwo informacji
lub będziecie mieli Państwo jakiekolwiek wątpliwości prosimy o wysyłani pytań na adres info@masala.com.pl


I. Gromadzenie danych

Zgodnie z praktyką przyjętą w większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy adresy IP komputerów, których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi, informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http. Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) - w przypadku, gdy przejście do stron firmy Masala nastąpiło przez odnośnik. Informacje o przeglądarce oraz systemie operacyjnym użytkownika. Informacje o kraju i operatorze, z którego pochodzi połączenie.
Powyższe dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony serwisu. Dla zapewnienia najwyższej jakości realizowanych usług, analizujemy pliki logów w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy strony serwisu nie zawierają błędów, dzięki jakim słowom kluczowym wpisywanym w niektórych wyszukiwarkach użytkownik do nas trafił itp.
W niektórych przypadkach, szczególnie w trakcie składania i realizowania zamówień zbieramy szersze informacje o użytkownikach, takie jak, adresy poczty elektronicznej oraz dane osobowo-adresowe. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim i służą wyłącznie do realizacji zobowiązań wobec klientów, obejmujących m.in. dostarczanie zamówionego towaru oraz uwzględniania ewentualnych reklamacji lub zwrotów.
W niektórych wypadkach możemy poprosić o podanie takich danych, także w trakcie przeprowadzania badania ankietowego lub konkursu. W przypadku realizacji takiej akcji na zlecenie jednego z naszych partnerów, dla której prawidłowego przeprowadzenia konieczne jest przekazanie zebranych danych, informacja ta zostanie osobno, wyraźnie wyszczególniona, a przekazanie danych użytkowników będzie wymagało ich oddzielnej zgody.
W witrynie działają systemy e-mailingowe, dla których prawidłowego działania wymagane jest podanie adresu poczty elektronicznej. Informacje zebrane w procesie subskrybowania nie są udostępniane osobom trzecim i służą wyłącznie do realizacji zobowiązań wobec klientów serwisu Masala.com.pl.
Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące narzędzie pomocne w administrowaniu serwisem. Takie zbiorcze podsumowania, nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis Masala.com.pl. W szczególnych przypadkach sporządzone zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane są osobom trzecim, zwykle w celu potwierdzenia oglądalności serwisu.
Witryna Masala.com.pl wykorzystuje mechanizm tzw. plików "cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. "Cookies" zawierają użyteczne informacje i mogą być przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Zablokowanie używania przez witrynę plików "cookies" nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszego serwisu, jednak może spowodować nieprawidłowe lub ograniczone działanie niektórych jego modułów.
Witryna masala.pl wykorzystuje pliki cookies, przede wszystkim w celu zapewnienia użytkownikom prawidłowego działania formularza zamówień oraz aby dostarczyć treści najbardziej odpowiadającą Państwa zainteresowaniom.
Wykorzystanie informacji pochodzących z formularza zamówień lub zebranych w trakcie przeprowadzania konkursów i badań ankietowych.
Nasz serwis wykorzystuje formularz zamówień, który umożliwia klientom złożenie zamówienia na oferowane przez nas produkty i usługi. Formularze te pozwalają na zbieranie informacji kontaktowych od użytkowników (takich jak e-mail, telefon czy adres pocztowy). Informacje pochodzące z formularzy zamówień są wykorzystywane przede wszystkim do realizacji zamówień, a w szczególnych przypadkach także do wysyłania informacji o naszej firmie oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów.
Informacje kontaktowe klientów są wykorzystywane także do nawiązywania kontaktu, kiedy jest to konieczne (np. w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia). Użytkownicy mają możliwość zrezygnowania z otrzymywania od nas listów elektronicznych; patrz poniżej: Rezygnacja lub zawieszanie usług i modyfikacja danych. Jednak może to spowodować trudności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
Podczas przeprowadzanych badań ankietowych lub konkursów możemy prosić o podanie informacji kontaktowych (takich jak adres e-mail). W szczególnych przypadkach informacje te wykorzystujemy do wysyłania użytkownikom informacji o naszej firmie oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów. Informacje kontaktowe klientów mogą zostać wykorzystane do nawiązania z nimi kontaktu, kiedy jest to konieczne. Osoby uczestniczące w badaniach ankietowych lub konkursach mają możliwość zrezygnowania z otrzymywania od nas listów elektronicznych; patrz poniżej: Rezygnacja lub zawieszanie usług i modyfikacja danych.
II. Odnośniki do innych stron

Serwis firmy Masala zawiera odnośniki do innych stron WWW, która nie może ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Sugerujemy, aby po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisu Masala.com.pl

III. Ochrona prywatności osób niepełnoletnich

Witryna masala.com.pl nie zbiera i nie weryfikuje informacji na temat wieku użytkowników składających zamówienie - subskrybentów list e-mailingowych, uczestników badań ankietowych i konkursów. Informacje kontaktowe od odwiedzających (takie jak e-mail użytkownika, telefon kontaktowy czy adres pocztowy) są wykorzystywane do realizacji zamówień, wysyłania informacji o naszej firmie oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów.
Osoby niepełnoletnie nie powinny wysyłać żadnych informacji, subskrybować usług świadczonych przez nasz serwis a przede wszystkim dokonywać zamówień bez wiedzy swoich rodziców lub prawnych opiekunów.

IV. Zabezpieczenia

Serwis Masala.com.pl przykłada szczególną uwagę do zagadnienia bezpieczeństwa. Staramy się, aby nasza witryna zaopatrzona była w jak najlepsze środki zabezpieczające dane, pozostające pod naszą kontrolą, przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje, ujawnione przez klientów, zgodnie z najlepszymi standardami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. Prawo dostępu do danych, zebranych trakcie użytkowania naszego serwisu, ma tylko ograniczona liczba uprawnionych pracowników firmy Masala, na zasadach określonych rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 czerwca 1998 r. (Dziennik Ustaw nr 80, rozporządzenie nr 521).


V. Rezygnacja lub zawieszanie usług i modyfikacja danych.

Serwis masala.com.pl, w każdej chwili, umożliwia użytkownikom zrezygnowanie z otrzymywania od nas jakichkolwiek informacji, czasowe ich zawieszenie lub modyfikację informacji zawartych w bazie danych. Można to zrobić postępując według instrukcji dołączonej do treści nadsyłanych przez nas wiadomości, wysyłając e-mail pod adres:
info@masala.com.pl


VI. Anonimowość

Użytkownicy serwisu masala.com.pl pozostają anonimowi tak długo, dopóki sami nie zdecydują się na ujawnienie swoich danych osobowych. Serwis nie gromadzi żadnych informacji o swoich użytkownikach, oprócz ww. danych statystycznych. Niezbędne do identyfikacji użytkownika dane, w trakcie wykorzystywania systemu sprzedaży firmy Masala, odczytywane są z plików "cookies". Plik taki nie zawiera jednak danych osobowych użytkownika. "Cookies" umożliwiają również prawidłowe wyświetlanie banerów reklamowych na naszych stronach oraz inne działania związane z personalizacją witryny. Jeśli jednak użytkownik nie życzy sobie, by gromadzono jakiekolwiek informacje na jego temat, możliwe jest zmienienie ustawień przeglądarki tak, by tworzenie "cookies" zostało zablokowane. Można również skorzystać z aplikacji lub serwisów, które pozwalają na całkowicie anonimowe przeglądanie stron internetowych (łącznie z ukrywaniem adresu IP). Posługiwanie się takimi rozwiązaniami uniemożliwia jednak prawidłowe działanie formularzy zamówień.

Wszelkie informacje gromadzimy w celu świadczenia Państwu usług o jak najwyższym poziomie i realizacji zamówień w jak szybszy i dogodny sposób


powrót do Regulaminu >>

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Towar dnia
14,00 zł
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Szybka pomoc
Szkoła gotowania
Nasze incjatywy

kursy kulinarne, nauka gotowania


delikatesy z całego świata


zawody w gotowaniu, cooking clash


22892507
© Masala - Smaki Świata. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.